Moje osobní zkušenost s tajemnou Paterovou dietou

Tak především, donedávna jsem vůbec netušila, že to, co již dvacet let provozuji, má svůj oficiální název. Já jsem si vždycky myslela, že jsem prostě velký génius a jde výhradně o můj vynález. A jak to začalo?

Mým životem prošlo pár stravovacích ideologií a celkem zodpovědně mohu říci, že všechny měly svá pro a proti. Největší proti bylo odříkání. Každá dieta nás totiž tak trošku odsuzuje k řeholnictví a na to já stavěná moc nejsem, takže přirozeně se stávalo to, že jsem se sice hrdinně pustila do zdravého stravování, ale můj mozek to zrádcovsky bojkotoval.

Například i přes veškerá zdravotní pozitiva  mého tříletého období vitariánské stravy, článek najdete zde, která jsem opravdu pociťovala na vlastní kůži, musím říci, že moje psychika to moc nepobírala. Začala jsem si tedy pomáhat tím, že jsem do svého jídelníčku zařadila i ty prasárnické pochutiny, které mě, ruku na srdce, činily šťastnou. Zpravidla jsem to dělala zhruba 80% ovoce a zeleniny na 20% prasáren dle vlastního výběru. Nevědomky jsem tak začala držet dietu, která je inspirována Paterovým pravidlem a je dnes tak velmi populární.

Chcete znát celé tajemství tohoto zázraku, který na sobě používám již 20 let a jsem pořád jako víla? 🙂 Rozuzlení si čtěte zde >>

A jak tedy na to?

Pravidlo můžete provozovat dvěma způsoby. Prvním je, že ho aplikujete týdně, kdy se bez výčitek svědomí můžete vrhnout na smažené, sladké, uzené, Mekáč, Ká eF Cé i cokoli jiného. Budete-li tedy například denně konzumovat 6 velkých porcí zdravého a dietního jídla, můžete si jeden a půl dne v týdnu dát pohov a dopřát si cokoli, opravdu cokoli.

Pravidlo lze použít např. výhradně na obědy – každý čtvrtý den si uvaříte, či zvolíte z menu libovolnou položku bez jakéhokoli omezení.

Nebo můžete toto pravidlo používat denně, tak to dělám já, kdy mám celý den rozdělený na 20%, přiznávám někdy až 30%prasárniček, kdy většinou je je to zmrzlina ale mohou to být i smažené brambůrky, křupky, dorty, prostě cokoli, a z 80%, případně 70% do sebe házím ovoce a zeleninu :). Nebudu zastírat, že se vždycky hrozně těším na ty prasárničky. Ale co vám budu povídat, jsem strašně šťastná a vděčná, že si je můžu dopřát. Jakýkoliv zákaz by mě vykolejil.

Super na tom je, že nemusím nic přepočítávat ani vážit. Člověk se zprasí, co hrdlo ráčí, ale musíte dodržet ten poměr 80 na 20, i když mě funguje i ten 70 na 30. Zásadní na tomto pravidlu je, že pokud se poctivě nakrmíme zeleninovými saláty, ovocem, oříšky a jinými zdravými věcmi, tak už se do sebe těch prasáren tolik nedostaneme.

Chcete znát celé tajemství tohoto zázraku, který na sobě používám již 20 let a jsem pořád jako víla? 🙂 Čtěte zde >>